SMEBank innerpage CustomerService

SME Bank berusaha untuk memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada anda.

Sila hubungi kami jika anda mempunyai sebarang maklum balas untuk kami mengambil tindakan penyelesaian yang efisien dan tepat pada masanya. 

Piagam Maklum Balas Pelanggan

Perkara Pengesahan Penerimaan Tempoh Maklum Balas
Kes Tidak Rumit Dalam tempoh 24 jam dari tarikh penerimaan maklum balas (pada hari bekerja). Dalam tempoh 14 hari kalendar dari tarikh penerimaan maklum balas.
Kes Rumit Dalam tempoh 24 jam dari tarikh penerimaan maklum balas (pada hari bekerja). Dalam tempoh 30 hari kalendar dari tarikh penerimaan maklum balas.

 

Proses Pengurusan Maklum Balas

ComplaintManagementProcess v2

Applying for business financing is now easier with MySMEBank online application

APPLY NOW
HUBUNGI KAMI
Hubungi Kami:
Menara SME Bank,
Jalan Sultan Ismail,
50250 Kuala Lumpur

Tel: +603 2603 7700