Client Charter
We strive to provide efficient and effective services to customers based on the following Client Charter :
Duration of Application Process, Disbursement, Discharge and Appeal
- Financing Application
All our financing application will be processed and the decision thereon shall be informed within 30 working days from the date of complete information having been received by the Bank. - Notification of Decision on Financing Application
We will endeavor to notify the decision on your financing application efficiently within 4 working days from the decision date. - Disbursement Proposal
All financing disbursement applications that are completed and fulfilled the pre-disbursement conditions will be processed within 4 working days - Discharge of Facility
All matters pertaining to the Discharge of Charge and discharge of the Guarantors shall be made within 10 working days from the date of full settlement of the financing Facility. - Appeal Application
Any appeal on unsuccessful financing application shall be made within 3 months from the decision date and can be submitted in writing to the same branch. Click here for our branch location.
For further information, please contact our Call Centre at 03-26037700 during office hour.
The Client Charter will be reviewed from time to improve its effectiveness
Piagam Pelanggan
Kami bertekad untuk memberi perkhidmatan yang cekap, mesra dan jujur kepada pelanggan-pelanggan berdasarkan Piagam berikut :
Tempoh Proses Permohonan, Pengeluaran, Pelepasan dan Rayuan
- Permohonan Pembiayaan
Semua permohonan pembiayaan akan diproses dan keputusan akan dimaklumkan dalam tempoh 30 hari bekerja dari tarikh permohonan yang lengkap diterima. - Pemakluman Keputusan Permohonan Pembiayaan
Kami akan berusaha memaklumkan keputusan permohonan pembiayaan kepada pemohon dalam tempoh 4 hari bekerja dari tarikh keputusan dibuat oleh Bank - Permohonan Pengeluaran
Semua permohonan pengeluaran yang lengkap dan memenuhi syarat-syarat pra pengeluaran akan diproses dalam tempoh 4 hari bekerja. - Pelepasan Pembiayaan
Semua perkata yang melibatkan Pelepasan Cagaran dan Pelepasan Penjamin hendaklah dibuat dalam tempoh 10 hari dari tarikh akhir penyelesaian. - Proses Rayuan
Sebarang rayuan ke atas permohonan yang tidak berjaya hendaklah dibuat secara bertulis dalam tempoh 3 bulan dari tarikh keputusan dikeluarkan dan boleh diserahkan kepada cawangan yang sama. Klik di sini untuk mengetahui lokasi cawangan kami.
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi Pusat Khidmat Pelanggan kami di talian 03-2603 7700.
*Piagam Pelanggan ini akan dikaji dari semasa ke semasa bagi mempertingkatkan keberkesannya.